Ércek suttogása
Mágia iskolája / neve: Rúnamágia / Ércek suttogása
Manaigény: 1
Mágiakövetési idő: azonnali
Besorolás: békés / változó
Leírás: A mágiahasználó a Kő rúnáját rajzolja ujjával a sziklafalra, aminek hála nagy pontossággal meg tudja mondani, milyen fémek leledzenek a földbe rejtve. Az azonban a Hegyek Őseinek titka marad, hogy mennyi és milyen mélyen, egészen addig, míg rá nem lelnek a bányászok.
A Magma világossága
Mágia iskolája / neve: Rúnamágia / A Magma világossága
Manaigény: 1
Mágiakövetési idő: azonnali
Besorolás: támogató / tartós
Leírás: A varázshasználó egyik kezének segítségével a Magma rúnáját rajzolja a levegőbe, melynek köszönhetően a rúna helyén egy kis fénygömb jelenik meg, mely a magma vöröses izzásával világít. A fénygömb minden sötétséget elűz 10 méteres sugarú körből. Ez a fénygömb nem mozog, azonban remek lampionként szolgál a következő fél órában.
Szyl csatadala
Mágia iskolája / neve: Rúnamágia / Szyl csatadala
Manaigény: 1
Mágiakövetési idő: azonnali
Besorolás: harci / azonnali
Leírás: A varázshasználó hangos, lüktető kántálásba kezd, miközben az Ősök rúnáját rajzolja maga elé. Szyl csatába hívó dalát hallva minden törpe szívébe újra bátorság költözik, még akkor is, ha előtte a legősibb félelmeket élte át.
Mithrill ököl
Mágia iskolája / neve: Rúnamágia / Mithrill ököl
Manaigény: 1
Mágiakövetési idő: azonnali
Besorolás: harci / azonnali
Leírás: A varázshasználó maga elé a levegőbe rajzolja a Érc rúnáját, majd abba belenyúlva és kezét ökölbe szorítva magába szívja a mithrill erejét. Ennek hatásaként a mágus adott testrésze rövid ideig fénylő mithrillé változik, melynek védelme ez által megerősödik.
Érces bőr
Mágia iskolája / neve: Rúnamágia / Érces bőr
Manaigény: 2
Mágiakövetési idő: 1 kör
Besorolás: támogató / tartós
Leírás: A varázshasználó az Érc rúnáját rajzolja kezére és fegyverére. Pár perc múlva azt érzi a mágus, mintha egész testét vékony acélréteg borítaná, és jó esélye van rá, hogy akár két távolsági lövés is lepattanjon róla, illetve a közelharci támadások kevésbé súlyosak legyenek, mint lenniük kellene.
Ősök ereje
Mágia iskolája / neve: Rúnamágia / Ősök ereje
Manaigény: 2
Mágiakövetési idő: 1 kör
Besorolás: harci / változó
Leírás: A varázshasználó a földbe karcolja az Ősök rúnáját, s oda belépve támadóereje mindaddig megnő, míg a körön belül tartózkodik.
Rúnapajzs
Mágia iskolája / neve: Rúnamágia / Rúnapajzs
Manaigény: 2
Mágiakövetési idő: azonnali
Besorolás: harci / változó
Leírás: A mágiahasználó a Kő rúnáját rajzolja a levegőbe, melynek végén derengő fényű, mozdíthatatlan pajzs keletkezik előtte. Ez a pajzs minden fajta anyagi tárgytól védi abból az adott irányból a varázslót, de a mágia áthatol rajta. Az idő vagy a mágus elmúltával a pajzs elenyészik.
Vérvörös fegyver
Mágia iskolája / neve: Rúnamágia / Vérvörös fegyver
Manaigény: 2
Mágiakövetési idő: azonnali
Besorolás: harci / változó
Leírás: A varázshasználó a Magma rúnáját vési fegyverébe, melynek hatására a kezében tartott legrozsdásabb bökő is felveszi a magma erejét. A varázslat csak az adott összecsapás végéig tart.
Sziklák szorítása
Mágia iskolája / neve: Rúnamágia / Sziklák szorítása
Manaigény: 3
Mágiakövetési idő: azonnali
Besorolás: harci / változó
Leírás: A varázshasználó a földbe rajzol néhány Kő rúnát, majd feltekint, és áldozatára koncentrálva azt a földből kiemelkedő sziklák szűk gyűrűjébe zárja. Amennyiben a fogoly megpróbál kitörni, a sziklabörtön szorosabbra zárul.
Apró pöröly
Mágia iskolája / neve: Rúnamágia / Apró pöröly
Manaigény: 3
Mágiakövetési idő: azonnali
Besorolás: harci / azonnali
Leírás: A varázshasználó az Érc rúnáját rajzolja a levegőbe, majd azon átcsapva és célpontjára koncentrálva megidézi a varázslatot. A célszemély ekkor megérzi, hogy milyen az, ha megütik egy kisméretű mithrill kalapáccsal. Az ütés kárt nem okoz benne, de a meglepettség miatt védekező ereje csökken.
Lángoló fegyver
Mágia iskolája / neve: Rúnamágia / Lángoló fegyver
Manaigény: 3
Mágiakövetési idő: azonnali
Besorolás: harci / változó
Leírás: A varázshasználó a Magma rúnáját rajzolja a levegőbe, mely befejeztével fegyverével végigsuhintva azon mágikus lángra lobban fegyvere. Ez a láng kárt nem okoz a használóban és fegyverében, annál inkább azokban, akik ellen a fegyver irányul.
Szyl ereje
Mágia iskolája / neve: Rúnamágia / Szyl ereje
Manaigény: 3
Mágiakövetési idő: 1 kör
Besorolás: támogató / tartós
Leírás: A varázshasználó az Ősök rúnáját rajzolja mindkét karjára, miközben Szyl dalát énekli. A dal végére ereje megnő, és könnyűszerrel legyűr akár egy párzási időszakban lévő hím gwuffot is.
Tárnarengető
Mágia iskolája / neve: Rúnamágia / Tárnarengető
Manaigény: 4
Mágiakövetési idő: azonnali
Besorolás: harci / azonnali
Leírás: A varázshasználó egy rendkívül bonyolult Kő rúnát rajzol a földbe. Miután ezzel végez, fegyverével belecsapva tőle 200 méterre egy 100 lépésnyi hosszú egyenes szakaszon 5 méter mély és 3 méter széles gödör keletkezik. A gödör keletkezési helye bizonytalan, ezért lakott terület közelében alkalmazása nem javasolt.
Szilánk zápor
Mágia iskolája / neve: Rúnamágia / Szilánk zápor
Manaigény: 4
Mágiakövetési idő: azonnali
Besorolás: harci / azonnali
Leírás: A mágiahasználó ujjával két Érc rúnát vet maga elé, amitől egy lebegő fémlap képződik a feje fölött. A harmadik rúna nyomán a lap darabokra robban a szélrózsa minden irányába. Az izzó fémszilánkok közepes sebzést okoznak azoknak, akiket eltalál.
Ércolvasztás
Mágia iskolája / neve: Rúnamágia / Ércolvasztás
Manaigény: 4
Mágiakövetési idő: azonnali
Besorolás: harci / azonnali
Leírás: A mágiahasználó a Magma rúnáit írja a levegőbe, majd utolsó mozdulattal a célpontra mutatva az azon található fémet - fegyvert, vértet és ékszert egyaránt - elkezdi hevíteni. Aki pár perc múlva is állja a sarat a hőcsapással szemben, égési foltokkal tarkítja a testét.
Mindent látó mohaser
Mágia iskolája / neve: Rúnamágia / Mindent látó mohaser
Manaigény: 4
Mágiakövetési idő: 1 kör
Besorolás: támogató / tartós
Leírás: A varázshasználó az Ősök rúnáiból egy korsó sört rajzol a levegőbe, majd úgy tesz, mintha kortyolna belőle. Ennek hatására látása és hallása élesebbé válik. Többszöri használat után olyan hangokat is hallani kezd a varázshasználó, amelyeket más nem, ezért másnap erősen ittas állapotban ébred.
Kőeső
Mágia iskolája / neve: Rúnamágia / Kőeső
Manaigény: 5
Mágiakövetési idő: azonnali
Besorolás: harci / azonnali
Leírás: A varázshasználó a Kő rúnáit maga elé rajzolja, majd ujjaival esőt utánozva kőesőt idéz meg. A kőeső hatására az ellenfél a Vég Napjait vizionálja, védekező ereje csökken.
Magmakín
Mágia iskolája / neve: Rúnamágia / Magmakín
Manaigény: 5
Mágiakövetési idő: azonnali
Besorolás: harci / azonnali
Leírás: A varázshasználó vörösen izzó Magma rúnák sorozatát rajzolja a levegőbe, majd áldozatára bök, minek hatására az izzó rúnák a célszemély testébe szállnak, súlyosan megégetve azt egy-egy ponton.
Ércelődés
Mágia iskolája / neve: Rúnamágia / Ércelődés
Manaigény: 5
Mágiakövetési idő: azonnali
Besorolás: harci / azonnali
Leírás: A mágiahasználó megdelejezi az ellenfél fegyverét, amelyik az azt használó ellen fordul egy pillanatra megsebezve a mágusra törő gazt.
Ötök szíve
Mágia iskolája / neve: Rúnamágia / Ötök szíve
Manaigény: 5
Mágiakövetési idő: 1 kör
Besorolás: támogató / tartós
Leírás: A varázshasználó egy igen bonyolult és elég nagy Ősök rúnáját rajzol maga elé. Miután a műremek elkészült, átlép rajta. Ezt követően úgy érzi, mintha az Ötök szíve egyszerre dobogna benne.
A Kő csapása
Mágia iskolája / neve: Rúnamágia / A Kő csapása
Manaigény: 6
Mágiakövetési idő: 1 kör
Besorolás: harci / azonnali
Leírás: A varázshasználó maga elé rajzol egy hatalmas Kő rúnát, és vérét csepegteti bele. Ezt követően az öklei közé fogja a véres-mágikus képet, a célszemélyre néz, és hirtelen megrántja az alkotást. A célpont a földre kerül, és úgy érzi, mintha súlyos sziklák estek volna rá.
Az Érc érintése
Mágia iskolája / neve: Rúnamágia / Az Érc érintése
Manaigény: 6
Mágiakövetési idő: 1 kör
Besorolás: harci / azonnali
Leírás: A mágiahasználó az Érc kör alakú rúnáját rajzolja maga elé, melynek elkészültekor vért csepegtet a mágikus képbe. A véres-mágikus képet az ellenfele felé dobja, aki úgy érzi, mintha egy éles, lapos fémlap vágna át a testén. Az ellenfél életereje jelentősen csökken, felcseri ellátás nélkül negyed óra múltán összeesik.
A Magma marása
Mágia iskolája / neve: Rúnamágia / A Magma marása
Manaigény: 7
Mágiakövetési idő: 1 kör
Besorolás: harci / azonnali
Leírás: A mágiahasználó vérével vegyíti a Magmakín varázslatot. Pillanatokon belül egy sárkány hangja hallatszik a távolból, és az ellenfél úgy tesz, mintha a láthatatlan sárkány épp ráokádná a tüzét.
Az Ősök idézése
Mágia iskolája / neve: Rúnamágia / Az Ősök idézése
Manaigény: 7
Mágiakövetési idő: 1 kör
Besorolás: harci / azonnali
Leírás: A varázshasználó elsajátítva az Ősök rúnájának összes titkát vérével vegyíti az Ötök szívét. Ennek hatására a távolból néhány törpe-szellem bukkan fel, akik alaposan megriasztják az ellenfelet.
|